1. Discover Lexus
  2. Lexus tops What Car's reliability tests 2022
שנה שלישית ברציפות

לקסוס מובילה את צמרת דירוג האמינות

בסקר, אותו עורך הארגון הצרכני הבריטי What Car המשמש כאחת מפלטפורמות לרכישת הרכבים המובילות בממלכה המאוחדת, דורג לקסוס במקום הראשון מבין 32 מותגי רכב עם דירוג כולל של 98.4%

בתוך כך, לאור האמון הרב באמינות הרכבים, מקדמת בימים אלה לקסוס ישראל תכנית חדשנית וייחודית בתחום רכבי היוקרה בישראל, במסגרתה יתאפשר ללקוחות לבצע הארכת אחריות על הרכב עד 10 שנים.

חיזוק נוסף למותג רכבי היוקרה היפני: לקסוס דורגה בראש סקר האמינות הבריטי השנתי של What Car? לשנת 2022, זו השנה השלישית ברציפות. בהודעת הארגון הצרכני הבריטי המוביל המשמש כאחת מפלטפורמות לרכישת הרכבים המובילות בממלכה המאוחדת צוין כי "אין אף דגם בלתי אמין בטווח הדגמים של לקסוס".

בסקר השתתפו קרוב ל-25,000 בעלי רכב בבריטניה המחזיקים ברכבם עד חמש שנים. במסגרת הסקר המקיף, דיווחו המשתתפים אם היו להם בעיות כלשהן עם הרכב, ואם כן, כמה זמן לקח לתקן אותן ומה הייתה עלות התיקונים. לקסוס דורג כמותג האמין ביותר מבין 32 מותגים שנכללו בסקר והגיע לדירוג כולל של 98.4 אחוז. אל המקום השני בסקר הבריטי הגיעה היצרנית האחות, טויוטה.

כל דגמי לקסוס שנכללו בסקר קיבלו דירוג של 96 אחוז או יותר, וארבעה מהם דורגו בשלושת המקומות הראשונים בקטגוריה שלהם. ה-IS היה האמין ביותר מבין דגמי המנהלים עם 98.3 אחוז; ה-CT 200h נמצא כמכונית המשפחתית האמינה ביותר ודורג במקום השישי עם רמת ביצועים כוללת של 99.3 אחוז; וה-UX 250h הגיע למקום העשירי הכולל ולמקום השלישי בקטגוריית רכבי SUV קטנים עם 99 אחוז. להשלמת ההצלחה המרשימה בסקר, הדור הראשון של NX תואר כ"חסין ירי בפועל".

לאור האמון הרב באמינות הרכבים, מקדמת בימים אלה לקסוס ישראל צעד חדשני וייחודי בתחום רכבי היוקרה בישראל, ומציעה ללקוחותיה לרכוש הארכת אחריות משמעותית על הרכב שרכשו. את הארכת האחריות ניתן לרכוש ממועד תום אחריות היצרן עד 10 שנים מיום רכישת הרכב, או עד 160,000 ק"מ, המוקדם מביניהם.