בהחלט. שימו לב - ייתכן וההזמנה כרוכה בתשלום מקדמה אשר יוחזרו לך במלואם בעת ביטול ההזמנה. שימו לב - המחיר המוצג הוא מחיר משוער בלבד ועשוי להשתנות לפני מועד האספקה עקב גורמים חיצוניים שאינם בשליטתנו, כגון עלייה במסים, שינויים בריבית וכו'. כנסו לאיזור ההרכבה האישית והזמינו את ה-RX שלכם:
הכירו את לקסוס RX
החלוץ של רכבי SUV יוקרתיים
יותר משני עשורים עברו מאז הוצג ה-SUV היוקרתי הראשון – לקסוס RX.
ובכל דור לקסוס ממציאה מחדש את קטגוריית רכבי הפנאי היוקרתיים באמצעות הדגם האייקוני. ה-RX מגלם את מיטב היכולות של לקסוס עם יחידות הנעה מתקדמות, מערכת מולטימדיה חדשנית ורמת בטיחות יוצאת דופן. לקסוס RX - אין קיצורי דרך ביוקרה אמיתית.
-
עיצוב SUV אייקוני
עם מראה יוקרתי ומרהיב, ה-RX מתאפיין בקווים חדים, עיצוב אלגנטי ודינמיות מרשימה.
-
טכנולוגיה היברידית פורצת דרך
הכירו את דור הרביעי של RX 350h ההיברידי, את דגם המופת +RX 450h פלאג-אין או את גרסת הביצועים הטורבו-היברידית RX 500h.
-
מסורת יפנית, עיצוב מודרני
קונספט ה-'טאזונה' מעניק לנהג שליטה אינטואיטיבית וממוקדת, בעוד עיצוב ה-'טאקומי' של אומני לקסוס יוצר סטנדרט חדש של יוקרה בתא הנוסעים.
-
להאזין ליוקרה
האזינו לסאונד היקפי מדויק של מערכת השמע היוקרתית* Mark Levinson®, ותהנו מאיכות אוויר נפלאה שיוצרת מערכת בקרת האקלים S-Flow. *זמין בחלק מרמות הגימור
-
ביטחון בכל נסיעה
מערכת הבטיחות +LSS מתפקדת כמו טייס משנה אישי, עם מערכת קדם-התנגשות מתקדמת המסוגלת לזהות אופנועים ביום והולכי רגל גם בלילה.
Read timed out
POST https://dxp-webcarconfig.lexus-europe.com/v1/grade-selector/il/he?modelId=ac7ecf2e-0f39-4e44-86b2-9db3e1ce6577
הצג עוד
שאלות ותשובות נפוצות
- כל השאלות
- הזמנה באתר
- יחידות הנעה
- טכנולוגיה
- רמות גימור
- מידע נוסף
כן. לקסוס RX זמין ב-3 גרסאות הנעה היבירדיות: הנעה היבירידית בטעינה עצמית (RX 350h), הנעה היברידית
נטענת (+RX 450h) והנעה טורבו-היברידית (RX 500h).
נסיעה חשמלית במהירות נמוכה
בעת האצה ובמהלך נסיעה במהירויות נמוכות, מערכת ההנעה ההיברידית של ה-RX 350h מספקת חוויית נהיגה שקטה וחלקה במיוחד. המנוע החשמלי החזק מניע את הרכב באמצעות אנרגיה חשמלית לחלוטין, ללא פליטת מזהמים.
שקט יוצא דופן
ההנעה ההיברידית בטעינה עצמית של לקסוס מציעה חוויית נהיגה שקטה ונינוחה במיוחד. במהירויות גבוהות, מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר משתלב בעדינות עם ההנעה החשמלית, ומספק ביצועים משופרים ותגובה מהירה. מערכת ניהול אנרגיה מתקדמת מנצלת את עודפי הכוח ממנוע הבנזין לטעינת הסוללה, תוך שמירה על צריכת דלק נמוכה ופליטת מזהמים מזערית. חלוקה אופטימלית זו תורמת ליצירת חוויית נהיגה יוצאת דופן.
תאוצה ליניארית חלקה
לקסוס RX 350h מציע חווית נהיגה מהנה במיוחד. המערכת ההיברידית המתקדמת משלבת באופן מושלם את הכוח ממנוע הבנזין בנפח 2.5 ליטר עם ההנעה החשמלית, ויחד הם מספקים זינוק במומנט עוצמתי והאצה ליניארית וחלקה. התגובה המיידית לדוושת הגז מבטיחה חווית נהיגה מרגשת בכל נסיעה.
הנעה היברידית, ללא צורך בטעינה
המערכת ההיברידית של לקסוס RX 350h מבטיחה חוויית נהיגה חלקה ויעילה בזכות טכנולוגיות טעינה מתקדמות. בעת האטה, גלישה או עצירה, מנוע הבנזין כבה באופן אוטומטי, ומערכת הבלימה הרגנרטיבית ממירה את האנרגיה הקינטית לאנרגיה חשמלית ואוגרת אותה בסוללת הרכב. במהירויות גבוהות יותר, המערכת מנצלת אובדן אנרגיה ממנוע הבנזין וטוענת את הסוללה באופן אוטומטי תוך כדי הנסיעה. כך המערכת ההיברידית בטעינה עצמית של RX 350h מסוגלת לספק ביצועים חסכוניים נפלאים ללא צורך בטעינת הרכב.
לקסוס +RX 450h מצויד במערכת הנעה היברידית מתקדמת המשלבת את הטוב של כל העולמות: מנוע בנזין עוצמתי, טכנולוגיית הנעה חשמלית ודור רביעי של המערכת ההיברידית בטעינה עצמית של לקסוס. ה'פלוס' בשם של +RX 450h מסמל את סוללת הליתיום-יון העוצמתית ואת טווח הנסיעה המרשים במצב חשמלי טהור. בניגוד לרכבי פלאג-אין היברידיים אחרים, כאשר הסוללה של לקסוס +RX 450h מתרוקנת הוא עובר באופן אוטומטי למצב היבירידי המטעין את הסוללה תוך כדי הנסיעה.
טווח נסיעה חשמלי
לקסוס +RX 450h מציע חוויית נהיגה שימושית להפליא בזכות ארבעת מצבי הנהיגה שלו. במצב EV החשמלי, המוגדר כברירת מחדל, הרכב ממקסם את השימוש בסוללה ומציע טווח נסיעה חשמלי משולב של עד 70 ק"מ וטווח עירוני מקסימלי של 90 ק"מ*. בזכות סוללת ליתיום-יון מתקדמת בקיבולת 18.1 kWh, תוכלו להנות מהנעה חשמלית שקטה לחלוטין במהירויות של עד 135 קמ"ש.
האצה מיידית וחלקה
לקסוס +RX 450h משלב ביצועים דינמים עם יעילות אנרגטית. מצב הנהיגה EV/Hybrid מאזן באופן אוטומטי את השימוש בסוללה ומנצל את מלוא היכולת של מערכת ההנעה ההיברידית. במצב זה, לקסוס +RX 450h יספק תאוצה ליניארית חלקה ומיידית ברגע שתלחצו על דוושת הגז. מנוע הבנזין החזק ייכנס לפעולה באופן אינטואיטיבי, ויאפשר האצה ל-100 קמ"ש תוך 6.5 שניות בלבד.
ניסיון של 2.5 מיליון רכבים היברידיים
בנוסף להיותו רכב פלאג-אין היברידי, +RX 450h מצויד גם בדור הרביעי של המערכת ההיברידית בטעינה עצמית של לקסוס. מערכת זו מבטיחה מעבר חלק ואוטומטי למצב היברידי מלא, במידה ואחוז טעינת הסוללה ירד לאחר נסיעה במצב EV חשמלי או במצב EV/Hybrid משולב. כך תוכלו להמשיך ליהנות ממלוא היכולת של המערכת ההיברידית בכל מצב.
טעינה בבית או בדרכים
טענו את הלקסוס +RX 450h שלכם בתחנת הטעינה הביתית או בתחנות טעינה ציבוריות, בכדי למקסם את טווח הנסיעה החשמלי ולשמור על ביצועים אופטימלים. מצב הנהיגה המתקדם Battery Charging מציע טכנולוגיה ייחודית, המאפשרת לכם לטעון את הסוללה תוך כדי הנסיעה.
לקסוס RX 350h זמין ברמות הגימור KYUSHU ו-HADORI.
לקסוס RX 450h+ זמין ברמות הגימור TAKUMI, HADORI
לקסוס 500h זמין ברמת הגימור F-SPORT.
אני מעוניין
Safety labels
| קוד דגם | תיאור דגם | רמת אבזור בטיחותי |
|---|---|---|
| 370 | RX F-Sport | 6 |
| 369 | RX HADORI | 6 |
| 368 | RX KYUSHU | 6 |
| 369 | RX HADORI | 6 |
| 371 | RX TAKUMI | 6 |
פירוט מערכות הבטיחות המותקנות ברכב
F-Sport, HADORI, KYUSHU, HADORI, TAKUMI
- כריות אוויר 12
- מניעת סטייה מנתיב
- בלימה אוטומטית בעת חירום
- בקרת שיוט אדפטיבית
- בקרת מהירות חכמה (ISA)
- מערכת לבלימת חירום מפני הולכי רגל או רוכבי אופניים
- בלימת חירום לתנועה חוצה בצמתים
- זיהוי כלי רכב ב"שטח מת"
- מניעת התנגשות צד ב"שטח מת"
- בלימה אוטומטית בנסיעה לאחור
- התרעה במצב של עייפות נהג
- התרעה במצב של היסח דעת הנהג
- מערכת למניעת שכחת ילד ברכב
- הכנה להתקנת מנעולי אלכוהול
- מערכת אזהרת פתיחת דלת
- מצלמת רוורס
- שליטה אוטומטית באורות גבוהים
- זיהוי תמרורי תנועה
- חיישני חגורות בטיחות
- מערכת המותקנת בדגם
- מערכת אופציונאלית להתקנה
- המערכת אינה מותקנת בדגם זה
מדד זיהום אוויר וצריכת דלק
| דגם | צריכת דלק ממוצעת בליטרים ל-100 ק"מ* | דרגת זיהום אוויר |
|---|---|---|
| RX F-Sport | 8.1 | 6 |
| RX HADORI | 1.1 | 1 |
| RX TAKUMI | 1.1 | 1 |
| RX HADORI | 6.4 | 6 |
| RX KYUSHU | 6.3 | 6 |
נתוני צריכת דלק וערך CO2 הינם WLTP COMBINED לפי נתוני יצרן, על פי בדיקה בתנאי מעבדה, תקן EC2017/1151. צריכת הדלק בפועל עשויה להיות גבוהה ביחס לנתון שסיפק היצרן מאחר והיא מושפעת מאופי הנהיגה, תנאי הדרך וגורמים נוספים.