1. Discover Lexus
  2. הלופט - טרקלין העסקים של לקסוס בבריסל זוכה בפרסים.
בפעם הרביעית ברציפות

טרקלין The Loft זכה בפרס Travel Awards 2022

טרקלין THE LOFT המשותף ללקסוס ו"בראסלס איירליינס" זכה בתואר "טרקלין חברת התעופה המוביל באירופה"

הטרקלין הממוקם בשדה התעופה של בריסל ואליו זכאים להיכנס בחינם גם לקוחות לקסוס בישראל במסגרת אחריות היצרן על רכבם, זכה בתואר במסגרת תכנית הפרסים היוקרתית והמקיפה ביותר בענף התיירות, המבוססת על מעל 2 מיליון הצבעות

לקוחות לקסוס בישראל יוכלו להיכנס בחינם לטרקלין חברת התעופה המוביל באירופה. "THE LOFT", הטרקלין המשותף לחברת התעופה הבלגית "בראסלס איירליינס" (Brussels Airlines) ולמותג רכבי היוקרה לקסוס בשדה התעופה של בריסל, זכה בתואר "טרקלין חברת התעופה המוביל באירופה" במסגרת התחרות היוקרתית World Travel Awards. הטרקלין, אליו זכאים להיכנס בחינם גם לקוחות לקסוס בישראל אשר רכבם במסגרת אחריות היצרן, זכה זו שנה רביעית ברציפות מאז נפתח ב-2018 במסגרת תכנית הפרסים היוקרתית והמקיפה ביותר בענף התיירות, המבוססת על מעל 2 מיליון הצבעות.

הטרקלין, המבוסס על טרקליני מותג INTERSECT BY LEXUS עטורי בדובאי ובטוקיו, נפרש על פני 2,000 מ"ר ומחולק למספר אזורים המציעים סוגי אווירה שונים השואבים השראה ממסורת האירוח היפנית "אומוטנאשי". מסורת זו מתמקדת בצפיית הצרכים של האורח מראש עוד לפני שהוא מודע להם בעצמו.

האירוח בטרקלין שעיצובו מאופיין ברכיבי העיצוב האייקונים של לקסוס, מבוסס על מסורת האירוח היפנית "אומוטנאשי" ומציע בין השאר מגבות חמות, כיסאות עיסוי שיאצו, מקלחת רב-חושית, חדר שינה בעל תקרה המדמה את אור הכוכבים, כיבוד משובח, בר מרכזי, אזורי ישיבה נוחים ומרחב עבודה

בכניסה ל-THE LOFT, האורחים מתקבלים במחוות אישיות מיוחדות, כמו קבלת פנים אישית ומגבות "אושיבירי"חמות כמיטב המסורת היפנית. הטרקלין מציע כיסאות עיסוי שיאצו המזכירות את דגם מכונית המנהלים LS, מגוון רחב של עיתונים דיגיטליים, מקלחת רב-חושית של Grohe, חדר שינה בעל תקרה המדמה את אור הכוכבים, כיבוד משובח הכולל את מעדני השוקולד של Neuhaus Maitre Chocolatier ועוד. עוד ניתן למצוא בטרקלין בר מרכזי, אזורי ישיבה נוחים ומרחב עבודה. את החלל מאפיינים שלל רכיבי עיצוב איקוניים של לקסוס, כולל פרטים מהגריל הקדמי הידוע, ספריית לקסוס ומערכת שמע מארק לווינסון.

לקוחות לקסוס בישראל אשר רכבם במסגרת אחריות יצרן המעוניינים להיכנס לטרקלין בחינם, מוזמנים לתאם כניסה באמצעות מוקד הקונסיירג' של לקסוס ישראל בטלפון 9966*.