בין השאר, נבדקים בסקר נושאים הנוגעים למרכב החיצוני של הרכב, חווית הנהיגה, פיצ'רים, שליטה ותצוגה, סיוע בנהיגה, מושבים, בקרת אקלים, פנים הרכב ועוד. עוד בוחן הסקר באילו דגמים קיימים מעט בעיות, כיצד בעיות שחווים בעלי רכבים משפיעות על ציפיותיהם הראשוניות ועל הסיפוק שלהם מהרכב, סוגי הבעיות שנתפסות על ידי בעלי רכבים כמטרידות ביותר, הבעיות שמשפיעות באופן משמעותי על נאמנות למותג, רכיבים מרכזיים שמוחלפים בשלוש השנים הראשונות לבעלות ופירוט דיאגנוסטי על מנת להבין מתי ותחת אילו תנאים ישנו פוטנציאל לתקלות.
מנכ"ל לקסוס ישראל, דרור גורלניק: "זכיה זו אינה מפתיעה אותנו שכן לקסוס מובילה את תחום האיכות והאמינות בעולם הרכב ב-20 השנים האחרונות ואנו חווים זאת יום יום מתוך משובי שביעות הרצון של לקוחותינו. מאז השקתה חרתה לקסוס על דגלה את האמרה - 'השאיפה המתמדת לשלמות', וכמו שמקובל בחברה היפנית, יעד הוא לא משהו שרק שואפים אליו אלא גם משיגים אותו. אנו שמחים להעניק ללקוחותינו מוצרים מושלמים באיכות הגבוהה ביותר, דבר שמאפשר לנו גם להעניק ללקוחותינו את השירות ברמה הגבוהה ביותר".