1. Discover Lexus
  2. Lexus yacht

לקסוס משיקה: יאכטת יוקרה חדשה

 

היאכטה החדשה של לקסוס, משקפת את מחויבותה של החברה ליצירה של חוויות חדשניות ומרגשות

  • שפת העיצוב החדשה של לקסוס באה לידי ביטוי ביאכטה שאורכה 19.8 מ'
  • ביצועים יוצאי דופן ושקט כיאה לספינת דגל
  • חוויית משתמש מדהימה שנוצרה על ידי טכנולוגיה מתקדמת
  •  מומחיות ואיכות מובנית הודות ל-Toyota Production System

 

 

במסגרת שאיפתה המתמדת להעניק חוויות חדשניות ומדהימות ללקוחותיה, לקסוס השיקה זה עתה, בהופעת בכורה עולמית, בבוקה ראטון שבפלורידה, את יאכטת היוקרה הראשונה שלה, לקסוס LY 650.

ה-LY 650 היא התגלמות האתגר שהציבה לעצמה לקסוס, לחרוג מעבר לגבולות ענף הרכב כדי להעניק חוויות חדשניות ומדהימות. ה-LY 650, המבוססת על דגם הקונספט של יאכטת הספורט של לקסוס, שהוצגה לראשונה בינואר 2017, מתאפיינת בסגנון ייחודי ובביצועי שייט יוצאים מן הכלל. לקסוס - השואפת להיות מותג לייף סטייל יוקרתי אמיתי, שילבה בין טכנולוגיה מתקדמת לבין מומחיות כדי להעניק חוויה בלתי נשכחת המעוררת את החושים ועולה מעל ומעבר לציפיות, גם בים. היאכטה היא ביטוי חדש של פילוסופיית “CRAFTED” של לקסוס, שבה ניכרת תשומת לב מדהימה לכל פרט ופרט ואירוח, הצופה את צרכיו של הלקוח בכל היבט אפשרי.

צורת גוף היאכטה, המראה השופע של הירכתיים ואלמנטים אחרים, בנוסף לקווים הקמורים היפיפיים, מעניקים ל-LY 650 סגנון חיצוני ייחודי וחסר תקדים. שיתוף פעולה עם משרד עיצוב היאכטות האיטלקי Nuvolari Lenard1 הניב סגנון מתקדם ועיצוב פנים המשדר נוחות ואיכות ברמה גבוהה בכל פרט ופרט. כמו כן, כדי להשיג ביצועים מלהיבים כיאה למותג לקסוס, פותח גוף קל משקל וקשיח במיוחד מחומר מרוכב המשלב CFRP (פלסטיק המחוזק בסיבי פחמן) ו-GFRP (פלסטיק המחוזק בסיבי זכוכית) בשיתוף עם חברת Marquis Yachts LLC.‏2 ה-LY 650 מאובזרת גם ב-LY-Link, טכנולוגיה מתקדמת לקישוריות בין כלי שייט, המשתפת מידע בזמן ומעניקה שליטה על פונקציות שונות של היאכטה.

ה-LY 650 נבנתה בשיתוף פעולה עם מומחים מחברת Marquis Yachts מפולאנסקי, ויסקונסין שבארה"ב. עם תחילת ייצור ה-LY 650, יישמה חברת Marquis Yachts את Toyota Production System המפורסמת בתהליכי הייצור שלה, כדי לשפר את יעילות הייצור ואיכותו. היאכטה החדשה תוצג בתערוכת היאכטות הבינלאומית בפורט לודרדייל, פלורידה בין ה-30 באוקטובר ל-3 בנובמבר 2019.

נשיא לקסוס, אקיו טויודה אמר: "ה-LY 650 משקפת את האתגר שלקחה על עצמה לקסוס, להיות מותג לייף סטייל יוקרתי אמיתי החורג מעבר לענף הרכב. צוות משותף של טויוטה ו-Marquis Yachts אימץ את Toyota Production System במפעל ייצור היאכטות לשיפור הפרודוקטיביות והאיכות. מהלך זה אפשר ליישם את פילוסופיית “CRAFTED” של לקסוס, של אירוח הצופה את צרכי הלקוח ותשומת לב קפדנית לפרטים, בייצור יאכטת פאר. אני מצפה בכיליון עיניים לראות את ה-LY 650, המתאפיינת בטכנולוגיה מתקדמת ובאיכות גבוהה, מפליגה במלואה הדרה בים בעולם כולו. כחברה בתחום הניידות, אנו שואפים ליישם אפשרויות חדשות של ניידות גם בים".

שפת העיצוב החדשה של לקסוס באה לידי ביטוי ביאכטה שאורכה 19.8 מ'

• יאכטת הגשר העילי, שומרת על הצורה מלאת החיים והקווים הקמורים של דגם הקונספט של יאכטת הספורט של לקסוס, והיא משלבת בין אלגנטיות לספורטיביות. חרטום חזק ומודגש וגוף דינאמי שהוא בין הרחבים בקטגוריה, חושפים במהירות את נוכחות ה-LY 650. קו גג בצורת קופה וירכתיים מודגשות, מציגים לראווה את רמת הביצועים הגבוהה.
• היאכטה היוקרתית יכולה להגיע בשני גוונים המדגישים את צורתה המיוחדת ומשקפים את צורת דגם הקונספט של יאכטת הספורט של לקסוס משנת 2017. דגשים מטאליים על החרטום, חלונות הצד ופתחי אוויר בצורת L יוצרים את הצורה האיקונית של יאכטת לקסוס.
• עיצוב הפנים משלב בין עיצוב מתקדם לבין אומונטנשי (אירוח יפני הצופה בצורה מזמינה וחמימה את צרכיהם של אנשים), מתוך כוונה להעניק איכות ברמה גבוהה המייחדת את לקסוס. חלל פנים בהיר בצבע לבן מעניק תחושה של פתיחות, ואילו שימוש בקווים קמורים ותאורה יצירתית מעניקים תחושה של נוחות העוטפת מכל עבר.
• הסלון מסודר ביעילות עם שני כסאות קברניט מרווחים, ספות בקדמת היאכטה ומטבחון בירכתיים. מתחת לסלון יש שלושה תאי שינה אלגנטיים עם מרווח ראש של יותר משני מטרים, כל אחד עם חדר אמבטיה פרטי ומקלחת.

ביצועים יוצאי דופן ושקט כיאה לספינת דגל

כדי להשיג את הביצועים המלהיבים של לקסוס, ה-LY 650 עוצבה ותוכננה בקפידה להעניק שייט נוח ותגובה דינמית לכל מצב.
• מערכת ההנעה כוללת שני מנועי (Volvo Penta® IPS (1350/1200/1050. הודות לשילוב תכונות אלו עם גוף בעל צורה ייחודית מתחת למים, שפותח באמצעות יישום מודל ממוחשב של דינמיקה במים, לקסוס הצליחה ליצור לא רק הספק גבוה וצריכת דלק נמוכה, אלא גם יציבות שיוט ויכולת תמרון יוצאות דופן. ה-LY 650 מאובזרת גם במגוון פונקציות תומכות ניווט, כולל בקרת ג'ויסטיק, שמירה על מיקום בנקודה קבועה בים, ופונקציית הוצאת מדפים אוטומטית.
• הגוף שמתחת למים וחלקו עליון בנויים מ-CFRP לקלות משקל וקשיחות גבוהה ותורמים לביצועי מהירות מרשימים וחוויית שייט נעימה. לוחות כפולים עם תכונות בידוד רעש בדפנות המרכזיות תורמים לשקט מרבי המאפשר לנהל שיחה ללא הפרעה.

חוויית משתמש מדהימה בזכות טכנולוגיה מתקדמת

• LY-Link, טכנולוגיה מתקדמת לקישוריות בין כלי שייט המשתפת ומספקת מידע מגוון במועד. ניתן להשתמש בטכנולוגיה כדי לנטר את כלי השייט ולשלוח הודעות טקסט אם קיים מצב חריג. היא גם מגבירה את הנוחות, מפני שהיא מאפשרת למשתמשים להדליק ולכבות מרחוק רכיבים כגון מערכת מיזוג האוויר והתאורה של היאכטה באמצעות הסמארטפון.
• מושב רב החובל משלב בין סגנון וקלות הפעלה, הודות ללוח מכשירים מעוצב המופעל באמצעות מסך מגע.
• מערכת סאונד בהתאמה אישית אופציונלית מבית מארק לוינסון® עם מערכת סאבוופר יוצרת בסלון חלל אקוסטי כמו של אולם קונצרטים.

מומחיות ואיכות מובנית הודות ל-Toyota Production System

• ה-LY 650 מיוצרת על ידי אנשי המקצוע המומחים של Marquis Yachts מויסקונסין. הניסיון הרב בענף שייט ומומחיות הטאקומי ניכרים בכל חלק של גוף היאכטה, הנצבע בהזמנה אישית ונוצק באופן ידני, תוך הקפדה רבה על דיוק המיושם גם בתהליכי המיכון והריתוך. תשומת הלב לפרטים ולדייקנות ניכרת גם באביזרי הנירוסטה על הסיפון, המיוצרים בהזמנה אישית לכל יאכטה, תוך הקפדה על טאקומי בייצור ובריתוך בתוך המפעל. גימורים מעץ אמיתי נראים בשפע, הריהוט מיוצר בהזמנה אישית, וריפוד המושבים תפור ביד.
• בתחילת ייצור ה-LY 650, חברת Marquis Yachts אימצה את Toyota Production System המפורסמת, שהתמקדה בתהליכי החיבול, ושיפורים מיושמים בהתמדה ליתר יעילות וכדי להעלות את רף האיכות.
 

.המכירות צפויות להתחיל ב-30 באוקטובר 2019

המפרטים העיקריים של ה- LY 650:
אורך כולל 19.94 מטר
רוחב 5.76 מטר
אופציות מנוע שני מנועי Volvo Penta® IPS
המייצרים 1350, 1200 או 1050 כוח סוס (כל אחד)
קיבולת דלק 4,012 ליטר
קיבולת מים 852 ליטר
תאי שינה 3 תאי שינה (ל-6 אנשים)

1 Nuvolari Lenard הוא משרד לעיצוב יאכטות שנוסד על ידי מעצבי היאכטות קרלו נובולארי ודן לנארד ופועל בונציה, איטליה. לחברה ניסיון רב ביאכטות גדולות בהתאמה אישית.
2 Marquis Yachts בונה ומוכרת יאכטות של Carver Yachts ו-Marquis.
3 Volvo Penta IPS הוא סימן מסחר רשום של קבוצת וולוו.