רכבי פלאג-אין יוקרתיים
הניסיון הרב של יצרנית רכבי היוקרה בפיתוח טכנולוגיות חשמליות מאפשר לה להציע רכבי פלאג-אין היברידיים יוצאים מהכלל.
הניסיון הרב של יצרנית רכבי היוקרה בפיתוח טכנולוגיות חשמליות מאפשר לה להציע רכבי פלאג-אין היברידיים יוצאים מהכלל.
טכנולוגיית הפלאג-אין ההיברידית של לקסוס מתבססת על יכולות ההנעה ההיברידיות המפורסמות של יצרנית רכבי היוקרה. מנוע בערה הפנימית ויחידת ההנעה החשמלית זוכות ברכבי הפלאג-אין של המותג לסוללה מוגדלת המאפשרת טווח נסיעה חשמלי ארוך במיוחד.
כאשר החשמל בסוללה אוזל מערכת ההנעה ההיברידית המפורסמת Self-charging Hybrid ממשיכה לפעול כרגיל ומספקת צריכת דלק נמוכה וחוויית נסיעה נינוחה כמו כל מכונית היברידית אחרת מבית המותג.
בכל שלב בפיתוח טכנולוגיית הפלאג-אין של לקסוס הושקעה מחשבה. כך לדוגמא, הסוללות המוגדלות זכו למקום יעודי בשלדת הרכב והן אינן משפיעות על גודל תא המטען. לאחר שהסוללה מתרוקנת רכבי ה-plug-in של לקסוס אינם נותרים רק עם מנוע בערה פנימית. מערכת ה-Self-charging Hybrid המפורסמת של לקסוס ממשיכה לפעול כמערכת היברידית לכל דבר ועניין הטוענת את סוללת הרכב באמצעות אחזור אנרגיה ממערכת הבלימה.
רכבי פלאג-אין מאפשרים נסיעה של עשרות קילומטרים באמצעות מנוע חשמלי בלבד. הנסיעה הנקייה והשקטה לא מוגבלת לתחומי העיר ורכבי הפלאג-אין של לקסוס יכולים לנוע גם במהירויות בין עירוניות מבלי שמנוע הבנזין, הנעזר בטכנולוגיה היברידית, יכנס לפעולה.
באמצעות מערכת פלאג-אין חשמלית מבית לקסוס תוכלו לנסוע ימים ואפילו שבועות מבלי לבקר בתחנת הדלק. טעינה ביתית בשעות הלילה תאפשר לכם לנסוע באמצעות אנרגיה חשמלית בלבד כל עוד הנסיעות שלכם אינן ארוכות.
השילוב של סוללה גדולה עם מערכת הנעה היברידית מבטיחה שתמיד תהנו מהיכולת להמשיך ולנסוע, גם אחרי שהחשמל אוזל. יחידת ההנעה ההיברידית המתקדמת של לקסוס תבטיח ביצועים מעולים וצריכת דלק טובה בכל מצב.
רכבים הפלאג-אין של לקסוס מציעים הנעה לכל הגלגלים. בעוד יחידת ההנעה ההיברידית אחראי על העברת כוח לציר הקדמי, מנוע חשמלי הממוקם בסמוך האחורי מעביר כוח לציר האחורי.
הנעה לכל הגלגלים מעניקה לרכבי הפלאג-אין של לקסוס אחיזה עדיפה והתנהגות כביש מהנה ובטוחה יותר לצד ביצועים מרגשים.
רכב הפנאי הגדול של לקסוס, ה-RX, מוצע בגסרת ה-450h+ לה יחידת הנעה פלאג-אין היברידית. ה-RX450h+ מציע שילוב בין מנוע בנזין בפנח 2.5 ליטר, מנוע היברידי חשמלי וסוללה בגודל של 18.1 קוט"ש.
יחידת ההנעה המשולבת מספקת 307 כוחות סוס ומאפשרת ל-RX450h+ להאיץ ל-100 קמ"ש בתוך 6.5 שניות. יחידת ההנעה החשמלית מאפשרת נסיעה של 67 ק"מ על חשמל בלבדלפי תקן WLTP/
באמצעות פלטפורמה מתקדמת ויחידת הנעה חדשנית לקסוס NX450h+, רכב הפלאג-אין הראשון של המותג, מציע חוויית נסיעה יוצאת דופן.
ל-NX מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר אשר בסיוע מנוע חשמלי מספק הנעה היברידית והספק של 309 כוחות סוס. סוללה בנפח 18.1 קוט"ש מבטיחה טווח נסיעה חשמלי יוצא מהכלל של 74 ק"מ לפי תקן WLTP. לצד אלו מציע ה-NX ביצועים יוצאים מהכלל עם האצה ל-100 קמ"ש בתוך 6.3 שניות.