1. Discover Lexus
  2. News which
אמינות ללא פשרות

לקסוס נבחר למותג האמין ביותר ע"י המגזין Which?

איגוד הצרכנים באנגליה הכתיר את לקסוס כמותג האמין ביותר. כך רכבי המותג זכו ל-5 כוכבים בדירוג האמינות.

 

איגוד הצרכנים האנגלי 'WHICH?' מכתיר את לקסוס כמותג האמין ביותר

לקסוס זכתה במספר תארי "Best Buys" הגבוה ביותר והיא עומדת בראש טבלת המותגים האמינים ביותר>> ביותר של איגוד הצרכנים האנגלי, '?'Which.
לקסוס מובילה במדריך הרכב של
''?Which'' השנה, עם דירוג של חמישה כוכבים באמינות, בכל מבחר דגמיה וארבע מכוניות שצוינו לשבח וזכו בתואר "הקנייה הטובה ביותר".
'?Which' הוא שם המותג, שבו משתמש The Consumers' Association, ארגון הצרכנים הגדול בבריטניה. הסקירה של המגזין, התבססה על בדיקות נרחבות ומשוב צרכנים בנושא אמינות, שהתקיימה בקרב יותר מ-40,000 בעלי מכוניות והיא מציינת את קניות הרכב הטובות והגרועות ביותר בבריטניה.
לקסוס RX>>, שעשתה חייל במיוחד בסגמנט מכוניות ה-SUV המגוון המתאפיין בתחרות עזה, קטפה את התואר המכובד של '?Which', "הבחירה שלנו". בנוסף לעמידתה בכל הקריטריונים כרכב SUV יוקרתי>>, תוצאות סקר הצרכנים של '?Which' ממצבות את ה-SUV ההיברידי של לקסוס כ"אחת המכונית האמינות ביותר מבין המכוניות החדשות שניתן לקנות".

לקסוס CT 200h>> מובילה גם היא בקטגוריה שלה וזכתה במקום הראשון ב"הבחירה שלנו" למכונית בגודל בינוני של '?Which'. תוצאות הסקר מצביעות, כי 94 אחוזים ממכוניות ה-CT 200h, לא נתקלו בבעיות כלל, בשלוש השנים הראשונות לבעלות. נתון זה מעיד כי זוהי המכונית האמינה ביותר שאפשר לקנות כיום בסגמנט רכבים בגודל בינוני.

בנוסף להכרה במכוניות ספציפיות, מדריך הרכב של '?Which' מציב את לקסוס כיצרנית המכוניות של השנה בטבלת אמינות המותג, כש-64 אחוזים מדגמי לקסוס המוצעים למכירה>>, קיבלו סטטוס של "הקנייה הטובה ביותר".
להלן רשימת התארים המלאה שקטפה לקסוס:
קטגוריה: מכוניות בינוניות Lexus CT 200h (2011) "הבחירה שלנו" ו"הקנייה הטובה ביותר"
קטגוריה: מכוניות גדולות משומשות Lexus IS (2005-2012) "הקנייה הטובה ביותר"
קטגוריה: מכוניות גדולות משומשות Lexus LS (2007-2012) "הקנייה הטובה ביותר"
רכבי SUV גדולים Lexus RX Hybrid (2015) "הבחירה שלנו" ו"הקנייה הטובה ביותר"