1. Discover Lexus
  2. Technology
  3. Kinetic seat concept

תפישת המושב הקינטי

האם אתה יושב בנוחות? משום שהעיצוב והבניה של המושב הקינטי של לקסוס נוצר לשם הגדרה מחדש של כל עקרונות מושבי רכבים בעתיד. אפילו הסיבים בהם נעשה שימוש במושב הם באמת מהפכניים, חזקים פי ארבע מפלדה ועדיין גמישים יותר מניילון. תפישת המושב הקינטי ערך את הופעת הבכורה שלנו בתערכות כלי הרכב של פריז ב- 2016.

נועד לתנועה, נוצר לנוחות

במושגים אנושיים, עמוד השדרה פועל לייצוב הראש ומאפשר לאגן הירכיים והחזה להסתובב בכיוונים נגדיים ולהפחית למינימום את תנועות הראש, אפילו בעת הליכה או ריצה.

במטרה ליצור מחדש תנועה זאת במושבי מכוניות, כרית המושב ומשענת הגב מתוכננים להגיב קינטית למשקל הנוסעים ולתנועת הרכב כאחת. עצם הישיבה במושב מפחיתה את תנועות הראש ומייצבת את שדה הראייה של הנוסעים.

ריפוד מסגרת המושב היא רשת עכביש המקרינה מהמרכז. הרשת מתאימה במדויק לצורת הגוף תוך פיזור אחיד של משקל הגוף, כך שהנהג יכול לשבת בנוחות פרק זמן ארוך יותר.

ספיגת חבטות מעולה

מרכב משענת הגב היא בגובה עצם השכמה אשר מעבירה תנועה סיבובית של בית החזה סביב צירי המיסוב של המושב. זה בתורו מסייע בייצוב הראש ומבטיח רמת תמיכה גבוהה. גם המושב נעשה פשוט יותר תוך הפיכת כל הרכב לקל יותר.

תבנית חוטי רשת העכביש הינם סינטטיים כבעבר הנקראים Qmonos™, מהמילה היפנית 'kumonosu' שפירושה 'רשת/כורי עכביש'. רכיב ראשי זה הוא פרוטאין, הנוצר באמצעות תסיסה מיקרוביולוגית. ה- Qmonos™ כה חזק כך שרק קוטר של סנטימטר רשת יהיה חזק מספיק לעצור ג'מבו סילנוי בהמראה או בנחיתה.