לקסוס IS 300 F-Sport
ה-IS הוא אבולוציה נועזת של מכונית הספורט סדאן של לקסוס, והוא מאפשר נהיגה מרגשת עם ביצועים מלהיבים לצד נהיגה יומיומית ונינוחה,
אך עם נוכחות על הכביש.
ה-IS הוא אבולוציה נועזת של מכונית הספורט סדאן של לקסוס, והוא מאפשר נהיגה מרגשת עם ביצועים מלהיבים לצד נהיגה יומיומית ונינוחה,
אך עם נוכחות על הכביש.
ה-IS , מגיע במראה חיצוני מעודכן לקו העיצובי הנוכחי של לקסוס. אגרסיבי ואלגנטי פוגש את מנוע ה-2.0 ליטר טורבו המוכר והאמין, עם הספק מקסימלי של 241 כוחות סוס, בהנעה אחורית.
ה-IS כולל שלדה קשיחה וכיול מנוע ספורטיבי לשיפור התנהגות הרכב בפיתולים, מתלים אדפטיביים, חישוקי סגסוגת קלה בגודל 19'' עם צמיגים רחבים ספורטיביים כסטנדרט, בורר מצבי נהיגה כולל מצב +SPORT, לוח מחוונים דיגיטלי דינמי וחבילת עיצוב F-SPORT פנימית וחיצונית.
אלון דאי, נהג מירוצים ו-3 פעמים אלוף סדרת הנאסקאר האירופאית לשנים 2017, 2018 ו-2020, הוזמן להשיק את ה-IS300 F SPORT החדש באופן מיוחד -על מסלול המרוצים!
זהו הדגם הראשון של לקסוס שעושה שימוש במונח Lexus driving signature ומספק חוויית נהיגה ספורטיבית, עוצמתית בטוחה ויוקרתית.
אתם מוזמנים לשמוע עוד על מה שהיה לאלון לספר על הרכב וחווית הנהיגה בו, ולהתרשם בעצמכם.. תיהנו!
חתימת הנהיגה של לקסוס Lexus Driving signature היא חלק בלתי נפרד ממסלול "שימויאמה" Shimoyama.
מהיום הראשון לקסוס IS השאיר רושם מתמשך בקטגוריית הספורט-סדאן היוקרתי, בו יכולות דינמיות וביצועי נהיגה הם מאפייני חובה.
ה-IS החדש, מבקש לבסס עוד יותר את הקשר בין הנהג לרכב, לנהיגה ליניארית ובאיזון חוזר, המספק משוב ברור וישיר לנהג.
על מנת להשיג מטרה זו, הכניסו מהנדסי לקסוס את ה-IS למרכז הטכני של טויוטה – שימויאמה - המשמש יותר ממתקן בדיקה בלבד, אלא גם מסלול לפיתוח מוצרים של לקסוס.
כל דגמי ה-IS כוללים טכנולוגיית חיבוריות מתקדמת, בשילוב ממשק מולטימדיה תומך חיבור חלק לאפליקציות האהובות עליך באמצעות APPLE CARPLAY® ו- *ANDROID AUTO®
* זמינות הממשקים, היישומים והפעלתם בכפוף ליצרן מערכות ההפעלה ובאחריותו בלבד.
גלה מחדש את ההערכה שלך לסאונד עם מערכת שמע סראונד-סאונד 1,800 ואט של Mark Levinson®* הכוללת 17 רמקולים. זו מערכת המציעה את אחת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר לשמע תלת-ממדי בעולם הרכב: Quantum Logic® Surround.
*זמין ברמת הגימור F-Sport PLUS בלבד.
לנוחיותך, ל-IS החדש מסך מגע רחב בגודל 10.3" בטכנולוגיית REMOTE TOUCH לשליטה על מערכות הרכב, הממוקם 15 ס"מ קרוב יותר אליך, זאת בנוסף, לאחת מטכנולוגיות שמע תלת-ממדי, מהמתקדמות ביותר בעולם הרכב.
המראה של הספוילר האחורי משמעותי לא פחות מהביצועים שהוא מאפשר. תוספת אווירודינמית זו, שנועדה להגביר את כוח הדחף במהירויות גבוהות, תעזור לפנות בסיבובים וגם, בוודאות תסובב ראשים.
עם תיפורים בולטים, תמיכות מורחבות ומבנה ייחודי בהזרקת קצף, מושבי F SPORT עוטפים את הנהג מהירך ועד הכתף. מיקומם הנמוך מסייע למקם את נקודת הירך של הנהג קרוב ככל האפשר למרכז הכובד של הרכב. כך שאתה יושב נכון יותר לנהיגה נוחה יותר.
כל אלמנט עיצובי ב-IS החדש, מהדהד שלמות ביצועים על הכביש. בשילוב של יוקרה, ייחוד ופאר, ה-IS מציע עיטורים יפהפיים שנוצרו בחריטת לייזר המעניקים איכויות מגע משובחות.
להשלמת החזית הדינמית, החלק האחורי המפוסל מציג פנסים אחוריים ייחודיים שנעשים צרים עד כדי מספר מילימטרים..
גלה מהו ריגוש טהור בשלושה עיצובים מרשימים. מנוע טורבו 2.0 ליטר 241 כ"ס של דגם IS 300 קל התנועה. דגמי IS ל-2021 יוצרים קשר בין הרכב לנהג שהוא אינטואיטבי יותר מאי פעם.
הכביש הוא שלך, בדרך שהיא שלך לגמרי עם תיבת שמונה-הילוכים (בדגם עם הנעה אחורית בלבד). ידיות להחלפת ההילוכים מאפשרות לך להעלות הילוך במהירות הברק ולהוריד הילוך בשבריר שנייה עם התאמה לסיבובי המנוע.
חבילת ההיגוי הדינמית כוללת מערכת מתלים אדפטיביים - המסתגלים לכביש. גרסה זו עברה אופטימיזציה קשיחה יותר ומשתמשת ברכיבים שמשקלם הופחת בעד 20%. היא כוללת חיישנים שמנטרים את כוחות ה-G, ומתאימים את השיכוך בכל פנייה כדי להפחית את הטיית המרכב ולחדד את תגובת הרכב.
ה-IS מציע עד חמישה מצבי נהיגה ייחודיים לתוספת גמישות או יעילות. מצב Sport S מהדק את מערכת המתלים להפחתת הטיית המרכב ולמקסימום תגובה. ואילו מצב נהיגה מותאם אישית, מאפשר לך ליצור פרופיל ייחודי משלך המשלב בין הגדרות שונות של מצבי הנהיגה, לחוויית נהיגה אישית יותר.
IS F SPORT מספק חוויית תגובה מרגשת הודות למערכת מתלים עם כוונונים מיוחדים לנהיגת ספורט. למי שמחפשים ריגושים עד הקצה, אופציה של מערכת מתלים אדפטיביים לכביש, מספקת אפילו יותר כוח בפניות ויציבות בכל סיבוב.
מערכת בעלת יכולות רדאר ומצלמה משופרות, המציעה זיהוי הולכי רגל ומכוניות בפנייה שמאלה בצמתים. המערכת מסוגלת גם לזהות את הרכב שלפניך, אופניים בשעות האור והולך רגל לפניך ביום וגם בתנאי תאורה נמוכה. במקרה שזוהתה סכנה להתנגשות חזיתית, היא יכולה לעזור בהיגוי ולבלום אוטומטית את הרכב עד לעצירה.
כאשר אתה מפעיל בקרת שיוט עם רדאר דינמי בכל המהירויות, מערכת שימושית זו מנטרת את סימוני הנתיבים על הכביש ומסוגלת כעת לזהות את כלי הרכב שלפניך. כדי לעזור לנהג להישאר באמצע הנתיב, המערכת יכולה לספק סיוע בהיגוי. מערכת זו שנוצרה לנוחיות הנהג יכולה לפעול אפילו בתנועה כבדה ובכבישים מהירים עם עיקולים הדרגתיים.
מערכת זו משתמשת במצלמה לניטור סימוני נתיב נראים לעין. אם מתגלה שהרכב סטה מהנתיב באופן לא מכוון במהירות העולה על 50 קמ"ש, המערכת מתריעה לנהג לחזור לנתיב, ויכולה אפילו לנקוט באמצעי תיקון קלים כדי לעזור להשאיר את הרכב בנתיב המסומן.
מערכת זו משתמשת במצלמה פנימית כדי להראות לך מידע על תמרורי הדרך בלוח המחוונים. בנוסף להצגת הגבלת המהירות, המערכת יכולה להתריע על תמרורים מסוימים שאולי היית מחמיץ אלמלא הוצגו לך.
מערכת זו עוזרת כעת לזהות עקומה בכביש לפניך, ויכולה להוריד את מהירות הרכב בהתאם. היא גם עוזרת לך לשמור על מהירותך הנוכחית ועל טווח המרחק מהרכב שלפניך. בין אם מדובר במהירות של הכביש המהיר או בפקק תנועה, המערכת נועדה לזהות אם אתה מתקרב יותר מהמרחק הנוכחי ויכולה להאט אוטומטית את הרכב – אפילו עד כדי עצירה מלאה.
כדי לעזור לספק ראות טובה יותר לך וגם לנהגים האחרים, אורות גבוהים חכמים מציעים תאורה נוספת שעוזרת לך להתרכז בכביש. כשהכביש לפניך פנוי, המערכת עוברת לברירת מחדל של מצב אורות גבוהים, ואז עוברת לאורות נמוכים כשהיא מזהה אורות מתקרבים או את הפנסים האחוריים של המכוניות שלפניך.