Skip to Main Content (Press Enter)
מגזין אוטו וגיא גיאור מציגים

סקירת הרכב של לקסוס LBX

מגזין "אוטו" וגיא גיאור יצאו לבדוק את הקרוסאובר האורבני ההיברידי לקסוס LBX. מהעיצוב החדשני ועד לחווית הנהיגה בכבישים מפותלים - מומחי הרכב לא פסחו על אף פרט, והצהירו כי "לקסוס מציגה לנו רכב חשוב". זווית נוספת על הדגם היוקרתי של לקסוס.

סקירת רכב של מגזין אוטו לקסוס LBX
thumbnail-auto-review
"לקסוס מציגה לנו רכב חשוב"
כך נפתחה סקירת הרכב הקצרה של לקסוס LBX. הקרוסאובר ההיברידי בא להגדיר מחדש את המונח "יוקרה", ואת הדרך בה יצרניות הרכב מביאות אותו לידי ביטוי - עם 5 רמות גימור שונות, שנועדו להתאים באופן אישי לאורח החיים ולצרכים של כל אחד ואחת. אך LBX לא מחדש רק את הביטוי של יוקרה אישית, אלא גם את הסגמנטים של עולם הרכב. כפי שדאג רבולטה ניסח זאת במבחן הרכב של מגזין "WhatCar?" הנחשב - "מדובר ב-SUV הקומפקטי היחיד עם תג פרימיום ועם מערכת הנעה היברידית".
לקסוס LBX היברידי נוסע ברחוב
והנושא הזה בדיוק פתח גם את הסקירה של גיא גיאור ומגזין אוטו: "למה הוא חשוב? כי הוא נמצא בקטגוריה שכמעט לא קיימת, סגמנט רכבי היוקרה הקטנים. לרכב קוראים לקסוס LBX, ומה שמיוחד בו זה שהוא לא חשמלי מלא, אלא מגיע עם מנוע היברידי (בטעינה עצמית)."

לאחר המחשת הנקודה, חוזר גיאור לעיצוב המהפנט של LBX: "בפועל, הדבר המרשים ביותר בו זה העיצוב, עם אותם סממנים שאנחנו מכירים מקו העיצוב החדש של לקסוס - שעון החול ללא מסגרת שמתכתב עם יחידות התאורה הקדמיות, אלומיניום מוברש מפלסטיק המחבר ביניהם, וגימור יפה בצבע אפור על הגריל עצמו. גם הפרופיל כמובן מציג עיצוב מרשים - בתי גלגלים מודגשים, ג'אנט בקוטר 18 אינץ' מעוצב יפייפה, פס ניקל יפה לאורך הצד וגג צף מאחור. כל זה מתחבר לנו לספוילר אחורי מושחר. האחוריים זה אחד החלקים שאני הכי אוהב ברכב הזה כי הם אלגנטיים ונקיים. תאורת Coast to Coast, לוגו לקסוס גדול במרכז, וכמובן צביעה דו-גוונית".
מבט מאחור על לקסוס LBX יוקרתי
גיא ממשיך ומציין שינוי מרענן בקונספט שלקסוס מציגה עם צבע ההשקה של LBX: "זה הצבע (Sonic Copper) שאיתו לקסוס השיקה את הרכב הזה, ובאירופה ראיתי אותו גם בצבע כתום. זו אותה לקסוס השמרנית של פעם, שהייתה מגיעה בשחור, כסוף או לבן. ככה היא הפכה להיות נועזת עם LBX."

ומה לגבי פנים הרכב? אנחנו עוברים לאוהד אלגוב שמסביר: "יש תחושת יוקרה. איכות החומרים טובה, הכל רך ויש כאן שילוב עור ואלקנטרה, ואיך אני אוהב אלקנטרה. יש לוח מחוונים מוקרן וצג מולטימדיה שהוא לא גדול מדי, לדעתי זה אסתטי ויפה."

לסיום, אלגוב מציין לטובה את חווית הנהיגה של LBX: "בואו נדבר רגע על נהיגה, האוטו הזה כיפי לנהיגה במתווה מפותל. כן, הפתעה. בעיר הוא טיפה נוקשה, בהתאמה".
לקסוס LBX חווית נהיגה

מעוניינים לדעת עוד על הקרוסאובר האורבני והמרגש?
צרו קשר לפרטים נוספים: