1. Discover Lexus
  2. Atmosphere Guide
לקסוס LBX

מצאו את אווירת ה-LBX שלכם

מהי המשמעות של היומיום עבורכם? האם להנות מהשגרה המפנקת בכל רגע? לשמור על סטייל מסוגנן ומאופק? להרגיש בבית בכל הזדמנות, או לשבור מוסכמויות ולהתנתק מהנורמטיבי? לכל אחת ואחד יש אווירת LBX המתאימה להם במיוחד, כנסו וגלו את האווירה שלכם.

לקסוס LBX עוצב ותוכנן במטרה להפוך את היומיום שלכם ליוצא דופן. בכדי ליצור שגרה שנאמנה לכם לחלוטין, לקסוס LBX מציע 5 אווירות שונות. כל אווירה שונה בצבעים החיצוניים ובחומרים הפנימיים, ומאובזרת בהתאם לאופי הייחודי שלה. כך תוכלו לבחור את ה-LBX המתאימה במיוחד לאורח החיים שלכם, כך ה-LBX הופך את היוקרה לאישית.

גלו את כל האווירות השונות של ה-LBX, ומצאו את האחת המתאימה לאופי המיוחד שלכם.

האווירה הדינמית

נועזים? מלאי רגש? בעלי נפש חופשיה? LBX Cool ו-LBX Emotion הן שתי האווירות הדינמיות שלנו, המיועדות עבור אלו שלעולם לא נרתעים ממבט מתפעל על הכביש.

במגוון אפשרויות צבע חיצוני דו-גווניות, כולל אדום, נחושת או צהוב בשילוב עם שחור - אווירות אלו מיועדות לשוברי המוסכמות, לאלו החושקים במכונית שמשקפת אורח חיים מסוגנן ומעוצב בקפידה.

לעורר השראה בכל רגע

LBX COOL: למחפשי יצירתיות

נוצר עבור נהגים שמתגאים באינדיבידואליות שלהם; הכירו את LBX Cool. משקף סגנונות חיים צבעוניים ומלאים בבילויים פעילים ותשוקות ייחודיות, ומיועד עבור אלו שלא רק מחפשים השראה אלא גם מעוררים אותה. לאלו שהיצירתיות שלהם אינה יודעת גבולות - זו האווירה השייכת לנהגים שחושקים באופי ויוקרה.

מבט פנימה אל LBX Cool מראה כיצד הוא משקף את הייחודיות שלכם בכל פרט. עיצוב הפנים בולט ומרשים בדיוק כמו העיצוב החיצוני שלו - ריפוד פנים דו-גווני מהפנט העשוי משילוב של אולטרה-זמש ועור חלק בצבעי שחור ואפור כהה עם תפרי נחושת מנוגדים. כך סגנון יוקרתי מתנגש עם צעירות חצופה, ויוצר לקסוס של העידן החדש.
להשאיר רושם בכל מבט

LBX EMOTION: להרפתקנים אסתטיים

ההתאמה המושלמת עבור אלו שלעולם לא נרתעים מלהותיר רושם. לקסוס LBX Emotion מותאם לסגנונות חיים תוססים, ומוכן לספק הצהרה נועזת ברחובות העיר כשם שהוא מוכן להיזרק בכבישים מפותלים. LBX Emotion מוכן לכל סוג של יום יוצא דופן.

LBX Emotion משלים את אלו שמאמצים בלב שלם את הייחודיות שלהם, ומאפשר לכם לנסוע במכונית שמספרת את האינדיבידואליות שלכם במבט אחד בלבד. עם ריפוד פנים מעור טבעוני שחור ותפרים אדומים מנוגדים, LBX Emotion משתלב בצורה חלקה לצד האופי הצבעוני שלכם. הריגוש מחכה אפילו במסעות הקטנים ביותר.

האווירה המתוחכמת

אלגנטים? בטוחים בשקט שלכם? מהודרים אך רגועים? שלושת האווירות המתוחכמות שלנו - LBX Elegant+, LBX Relax ו-LBX Elegant תוכננו עבור אלו המעריכים אורח חיים בטוח, עדין ומסוגנן.

אווירות אלו מאפשרות לכם לעצב את ה-LBX החדש, ולבחור כיצד תרצו להביע את הסגנון האישי שלכם על הכביש. מגוון של צבעים חיצוניים מונוטוניים - מכחול כהה אופנתי ועד שחור אלגנטי, זמינים עבורכם לבחירה. כך תוכלו לשקף את האופי הבטוח ואת הסגנון המתוחכם שלכם בצורה מושלמת.

לחבר את המסורת לקדמה

LBX RELAX: לדמויות מודרניות

עבור אלו הנאמנים לאורח חיים בריא ומאופק, לקסוס LBX Relax מציע שילוב עדין ואסתטי בין חשיבה מסורתית לניואנסים עכשוויים. Relax נועד עבור נהגים שמוכנים לקבל את העידן החדש בזרועות פתוחות, תוך שמירה על המאפיינים שהם מכירים ואוהבים. האווירה הזו היא הפתרון עבור אלו שאוהבים את הקיים אך רוצים להנות מהחדש.

LBX Relax משלב מראה חיצוני מונוטוני מלוטש עם חללי פנים אלגנטיים בצבעי שחור העשויים מעור בתפירת טאטאמי ייחודית. מעוניינים לשמור על סגנון מעודן אך חדשני? LBX Relax עוצב במיוחד עבורכם.
למצות כל חוויה עד הסוף

+LBX ELEGANT: לאוהבי החיים

בהתבסס על האלגנטיות המאופקת של LBX Elegant, לקסוס +LBX Elegant לוקח את העידון לגבהים חדשים, ומציב סטנדרט חדש עבור אלו שמעריכים כל חוויה וממצים אותה עד תום. +Elegant שודרג ואובזר עבור אנשים שרואים הזדמנות לשיפור בכל פרט, ומציע שילוב מפתה של תחכום וחדשניות. זהו לא רק רכב פנאי מהנה, זו עדות לאמנות העידון והחתירה למצוינות.

+LBX Elegant שומר על האסתטיקה המעודנת של קודמו, ומציע ריפוד פנים מעור טבעוני בצבע פורסט חום או חול ערמוני. כל משטח וכל אביזר עוצב בקפידה - לקסוס +LBX Elegant מספק הצהרת יוקרה שאין לטעות בה.
לשדר בטחון שקט על הכביש

LBX ELEGANT: לסגנונות מעודנים

אידיאלי לנהגים עם נטייה לעידון, לקסוס LBX Elegant מציע את האווירה הבולטת אך העדינה ביותר. העיצוב האלגנטי משקף את המנטרה "פחות זה יותר", השייכת לאלו שנוטים לשמור על פשטות, ומביע את השלווה של אורח חיים השופע בבטחון שקט ובסגנון מאופק.

לקסוס LBX Elegant יודע כיצד להביע את הייחודיות שלכם מן הפנים החוצה, ומציע חללי פנים בצבע חום-יער בריפוד עור טבעוני. הכירו את העיצוב האלגנטי שמותאם לסגנון השקט שלכם.