1. Discover Lexus
  2. LBX at the Venice Film Festival
קסוס LBX מככבת

פסטיבל הסרטים הבינלאומי ה-80 של ונציה

לקסוס חוזרת פעם נוספת לתפקיד המכונית הרשמית של פסטיבל הסרטים הבינלאומי של ונציה - La Biennale di Venezia - זו שנה שביעית ברציפות, ומחזקת מחדש את הקשר החזק של המותג עם עולם הקולנוע.

  • ה-LBX החדש הוא קרוסאובר קומפקטי הבולט בצי הרכבים המחושמלים של לקסוס. ה-LBX החדש יספק תחבורה יוקרתית למשתתפי ה-VIP של הפסטיבל המפורסם.
  • המהדורה ה-80 של הפסטיבל תתקיים בלידו של ונציה מה-30 באוגוסט עד ה-9 בספטמבר

 

לקסוס חוזרת כמכונית הרשמית של פסטיבל הסרטים הבינלאומי של ונציה - La Biennale di Venezia - זו שנה שביעית ברציפות, ומחזקת מחדש את הקשר החזק של המותג עם עולם הקולנוע.

החיבור בין לקסוס לאחת החגיגות הקולנועיות הוותיקות בעולם מחזק את הערכים שהמותג חולק עם עולם הקולנוע, במטרה להעניק לאנשים חוויות בלתי נשכחות והזדמנויות לחקור ולהתעמק בעולמות חדשים. רכבי לקסוס מחושמלים יסיעו יוצרי קולנוע, שחקנים וסלבריטאים לאורך כל הפסטיבל, שנמשך מה-30 באוגוסט עד 9 בספטמבר. השחקנים זנדאיה (ספיידרמן: אין דרך הביתה), מייק פייסט (West Side Story), ג'וש אוקונור (הכתר) וקרוליין מורינו (קזינו רויאל) יהיו בין אלה שיופיעו על השטיח האדום. 

ה-LBX החדש הוא הלקסוס הקטן ביותר עד כה, מהווה ציון דרך אשר מבטא את הרוח החלוצית של חדשנות שהגדירה זה מכבר את המותג. ה-LBX שובר מוסכמות בקטגוריית רכבי הפנאי היוקרתיים ומציע סגנון, נוחות וחווית נהיגה שתביא את לקסוס לשוק חדש ותוסס. 

פאולו מורוני, מנהל לקסוס איטליה, אמר: "השנה שוב נהיה חלק מהאווירה הקסומה בוונציה במהלך פסטיבל הסרטים, ונציע לאורחים את ההזדמנות ליהנות מהחוויה המדהימה האולטימטיבית של לקסוס. אנו גאים במיוחד להביא את התוספת האחרונה למגוון המוצרים שלנו לאירוע החשוב הזה, ה-LBX - קרוסאובר אורבני שמאמץ רעיונות עכשוויים בעיצוב וטכנולוגיה, תוך שמירה על האיכויות המייחדות את המותג לקסוס".