1. Discover Lexus
  2. Lexus life story

LEXUS

הסיפור של לקסוס: הולדתו של מותג יוקרה

אתם מוזמנים להצטרף אלינו, לצפייה בסרטון קצר, המתאר את הולדתו של מותג היוקרה LEXUS. כיצד החזון– להיות מותג בינלאומי, מוביל וחדשני, הפך באופן מבוסס למציאות במהלך שלושה עשורים.

הסרט עוקב אחרי תחילתו של התהליך, התקופה בה אנשי המותג חיפשו את הדרך הייחודית שלהם לעולם רכבי היוקרה>>. כיצד החזרה אל המסורות היפניות העתיקות, האומוטנשי והטאקומי, שמקדשים איכות, מקצוענות חסרת פשרות, ירידה לפרטים הקטנים ביותר, עבודת מאסטרים לאמנות יפנית וערכים של הכנסת אורחים ושירותיות לעילא, הפכו לקווים המנחים של המותג.

ההישגים העיקריים של לקסוס במהלך השנים מוצגים בסרט: ה- RX המקורי - הדגם הראשון שהציג את הרעיון שרכב שטח יכול להיות יוקרתי; ה-RX 400h, רכב היוקרה החשמלי ההיברידי הראשון בעולם>>; ו- LFA, מכונית העל שנבנתה ידנית, והציגה את הגישה של לקסוס מצויינות בהנדסה וטכנולוגיה.

במהלך המעבר לשווקים גלובליים, המותג נאלץ להתמודד שוב, עם שאלות האיכויות המצופות ממותג יוקרה בינלאומי. בלקסוס תמיד נקטו בגישה הממוקדת בחוויית האדם הנוהג ברכב, כשהמטרה היא להעניק ללקוחות חוויות שהן הרבה יותר מאשר רק נהיגה.

בצפייה בסרט באמצעות בסמארטפון, סובב את המסך כדי ליהנות מהחוויה הטובה ביותר ב-360 מעלות. בטאבלט, אתה יכול להשתמש באצבע שלך כדי להזיז את המסך כדי להשיג את אפקט ה-360 מעלות. בצפייה במחשב PC / Mac, ניתן להשתמש בעכבר כדי להזיז את תצוגת התמונה.

תיהנו!