לקסוס UX300e

הקרוסאובר החשמלי הקומפקטי של לקסוס

לקסוס UX300e מעניק לך חוויית נסיעה חשמלית מרגשת. הרכב החשמלי האורבני של לקסוס מספק חווית נהיגה מהנה ואווירה יוקרתית במימדים קומפקטיים. UX300e לוקח אותך למסע מחשמל. 

בחרו גרסה UX

גרסאות לקסוס UX -

3 אפשרויות

אין תוצאות

  • UX - Kyushu - Wagon 5 Doors

    UX Kyushu

    Wagon 5 Doors

    בחרו יחידה הנעה

    החל

    ₪259,900

    1AT | 4X2
  • UX - Hadori - Wagon 5 Doors

    UX Hadori

    Wagon 5 Doors

    בחרו יחידה הנעה

    החל

    ₪279,900

    1AT | 4X2
  • UX - Takumi - Wagon 5 Doors

    UX Takumi

    Wagon 5 Doors

    בחרו יחידה הנעה

    החל

    ₪299,900

    1AT | 4X2

קבלו 5 פלוסים נוספים ל-UX300e:

ה-UX300e הינו הרכב הראשון בקונספט Lexus electrified והרכב החשמלי המלא הראשון של לקסוס. יש בו סוללת LITHIUM-ION בעלת קיבולת של 72.8 KWH המספקת טווח של 447 ק"מ וחווית נהיגה דינאמית, תאוצה של 7.5 שניות בלבד מ 0 ל- 100 קמ"ש.
 

לקסוס UX300e מבטא יוקרה אמיתית ובייצורו משולבים אלמנטים המיוצרים בעבודת יד מדוייקת ביותר, איכותית ויוקרתית על ידי מומחי טאקומי יפנים. לדוגמה, מושבי העור יוצרו בתפירת סשיקו יפנית מסורתית המשלבת דיוק וירידה לפרטים הקטנים ביותר, איכות בסטנדרט הגבוה ביותר, עיצוב מוקפד ועמידות לאורך שנים. לוח המחוונים ייחודי ועשוי מנייר WASHI יוקרתי המיוצר בתהליך ארוך ומוקפד משכבות דקות של צמחים וחומרים טבעיים המעניקים לו טקסטורה ייחודית ונעימה העמידה לאורך שנים. אפילו תפירת גלגל ההגה נעשית ידנית מחומרים איכותיים למגע. כל אלה ועוד ייחודיים לתא הנוסעים של ה-X300e ושונים מכל רכב חשמלי אחר, ומעניקים לנהג/ת תחושה יוקרתית ומיוחדת שהינה גם איכותית ונעימה מנהיגה בכל רכב אחר.

 

בכל רמות הגימור של ה-UX300e מותקנת מערכת סאונד PREMIUM מבית MARK LEVINSON, הכוללת 13 רמקולים וסאב-וופר המותאמים אקוסטית למבנה החלל הפנימי של ה- UX300e ומעניקים חוויה יוצאת דופן. מערכות הסאונד המשובחות של המותג "מארק לוינסון" הינן ממערכות הסאונד האיכותיות והיוקרתיות ביותר בעולם, ועלותן החל מ-30,000 שח ומעלה וחלקן הגדול אף נמכר במעל 100 אלף שח.

 

אורכו של ה-UX עומד על 4.495 מטר ועם זאת יש לו רדיוס סיבוב קטן מאוד של 5.6 מטר בלבד. זהו רדיוס הסיבוב הקטן ביותר בקטגוריה! מה שמעניק לו יכולת תמרון נפלאה גם בעיר ובסמטאות צרות.

ב-UX300e סטנדרט גבוה של אבזור בכל רמות הגימור: מסך 12.3', החדיש ביותר של לקסוס (MM21) כולל תצוגת מסך מגע HD, כוונון מושבים חשמלי, כוונון הגה חשמלי, דלת תא מטען חשמלית, ומערכות בטיחות המתקדמות ביותר של לקסוס LSS+.

 

התגשמות החזון החשמלי של לקסוס

  • החשמלית המלאה הראשונה של לקסוס

    לקסוס UX300e החדש מוביל את הדור הבא של הרכבים ה-100% חשמליים בלקסוס. ה-300e הוא הרכב הראשון מבית המותג המספק חוויית נהיגה המבוססת כל כולה על מנוע חשמלי וסוללה מתקדמת. 
  • 10 שנים של שקט נפשי
     

    בכדי להפגין את הביטחון שלנו בטכנולוגיית הסוללה של ה-UX 300e אנחנו מציעים תוכנית המבטיחה עד 10 שנים (או מיליון ק"מ) של טיפול מורחב לסוללה שלכם. 
  • גרסה עדכנית עם 40% שיפור בטווח הנסיעה

    מתיחת הפנים של לקסוס UX 300e כוללת סוללה מעודכנת המאריכה את טווח הנסיעה ב-40%, עד ל-450 ק"מ*. זה טווח המספיק כדי להגיע מפרנקפורט לבריסל או מחיפה ועד אילת.

ביצועים

  • יחידת תאורה אחורית אווירודינמית

    העיצוב של יחידת התאורה האחורית מתקדם טכנולוגית לא פחות משהוא מושך את העין. סנפירים קטנים משלובים ביחידת התאורה מצמצמים את לחץ האוויר מאחור ב-16% ותורמים ליציבות מעולה של החלק האחורי של ה-UX בסיבובים או ברוחות צד חזקות. 
  • מרכז כובד נמוך
     

    ה- UX 300e הוא רכב זריז המאיץ במיידיות בזכות הגמישות של יחידת ההנעה החשמלית. כך מתקבלות תחושת שליטה וביטחון עדיפות. מרכז הכובד הנמוך והעובדה שהרכיבים הכבדים ממוקמים במרכז הרכב מגבירים את הנכונות של ה-UX להגיב לפקודות היגוי ואת ההנאה מהנהיגה. להיגוי המדויק והמהנה אחראיים חיזוקי שלדה נוספים לה זכתה פלטפורמת ה-GA-C כחלק מהטמעת הסוללה ברצפת הרכב. 
  • POWER CONTROL UNIT (CPU)

    בכדי שה-UX החשמלית תשיג ביצועים וטווח עדיפים הותקנה מערכת ניהול מרכזית (CPU) חדשה. כל הרכיבים של המערכת תוכננו לעמוד במתח גבוה יותר הקיים ברכבים חשמליים. במטרה להשיג נסיעה חלקה ואיכותית המערכת מתוכננת לספק האצה ליניארית אפילו כאשר הלחיצה על דוושת התאוצה נעשית באופן לא אחיד. 

יחידת הנעה חזקה

יחידת ההנעה החשמלית החדשה של לקסוס UX 300e מספקת 150kW (כ-204 כוחות סוס) לא רק מניעה את הגלגלים הקדמיים אלא פועלת בכדי לאחזר אנרגיה (Regenerative Braking) כאשר אתם בולמים או משייטים. כאחד מהמנועים המתוחכמים והקטנים מסוגו הוא חסכוני וחזק במידה שווה.  

ידיות להעברת הילוכים / ידית מצבי נהיגה

לשיפור ביצועי יחידת ההנעה בתנועה עמוסה בעיר או כשנוהגים בכבישים מפותלים ניתן לקבוע ארבע רמות האטה שונות ב-UX 300e באמצעות ידיות שניצבות מאחורי ההגה. לשליטה במעבר בין מצבי הנהיגה (נסיעה, רוורס, ניוטראל) תוכלו להשתמש בידית נוחה הממוקם ממש בהישג יד. 

בטיחות

  • מערכת – Lexus Safety System+

    לקסוס UX 300e מצוידת במערכת הבטיחות פורצת הדרך Lexus Safety System+ הכוללת מערכת 'קדם תאונה' המסוגלת לזהות הולכי רגל ביום ובלילה ורוכבי אופניים ביום. בנוסף מוצעות ברכב מערכות בקרת שיוט אדפטיבית, מעקב אחרי נתיב, זיהוי תמרורים, מעבר אוטומטי לאור גבוה, סיוע בהיגוי בחירום וסיוע בפנייה בצומת. ה-300e זכתה ב-5 כוכבים במחני הבטיחות של Euro NCAP. 
  • מערכת 'קדם תאונה' (Pre Collision System)

    מערכת 'קדם תאונה' (Pre Collision System) המעודכנת מזהה הולכי רגל ביום ובלילה ורוכבי אופניים בשעות היום. בכדי להשיג זאת רגישות המצלמה שופרה והיכולות הדינמיות שלה שופרו. לדוגמא במצבים בהם קשה לזהות הולך רגל העומד לפני רכב בגלל אורות הרכב. בנוסף, זווית הסריקה של הראדאר הורחבה מה שמאפשר לזהות גם רוכבי אופניים. במקרה של סבירות גבוהה לתאונה המערכת תפעיל את הבלמים באופן אוטומטי. 
  • בקרת שיוט אדפטיבית
     

    המערכת נעזרת במצלמה וראדאר בכדי לזהות רכבים מלפנים ומאפשרת לשמור על מרחק קבוע מהן. במידה והרכב מבלפנים עוצר, המערכת תעצור את ה-UX. כאשר הרכב מלפנים ינוע שנית, ה-UX תנוע שנית ותמשיך לעקוב אחריו. המערכת מצמצמת את עומס המטלות של הנוהגים ברכב בתנועה פקוקה. 

 UX300e גלריית התמונות של

חשמלי, מלהיב ומושך את העין

* נתוני הטווח החשמלי מוערכים והטווח בפועל עשוי להשתנות בהתאם למשתנים רבים בהם: סגנון הנהיגה, רמת אבזור, טמפרטורת סוללה, מהירות, תנועה, מצב הרכב, סוג הצמיגים, לחץ האוויר בצמיגים, משקל הרכב, מספר הנוסעים ואבזור המותקן ברכב.