ES Header Image

ES החדשה

מכונית הסלון האולטימטיבית

לקסוס הציגה באוקטובר 2021 בהופעת בכורה עולמית את לקסוס ES החדשה.
ה-ES היא דגם מרכזי בהיצע הדגמים של לקסוס והיא הושקה בשנת 1986 לצד הדור הראשון של ה – LS, מכונת הדגל של לקסוס. ב- ES החדשה, הונהגו שיפורים נוספים בנוחות הנהיגה ושקט יוצא דופן שמאפיינים את לקסוס, וכן שכלולים נוספים בנוחות הכללית. דוגמה לכך היא החיבור החלק במכונית בין האצה, האטה וההיגוי בכל מצב נהיגה, שנועד להשיג תגובה לינארית שנאמנה לכוונות הנהג.

מראה חדש ואמיץ

ה-ES החדשה משדרגת את האיכות והאלגנטיות האהובה על הלקוחות. העיצוב החיצוני קיבל מראה מודרני יותר עם גריל קדמי בדוגמת רשת ושורה של רכיבים בצורת L הייחודית של לקסוס, פנסי חזית בעיצוב חדש ברמות הגימור Kyushu ו Hadori שבהן יחידות תאורה עם אלומת אור אחת כוללים יחידות תאורה קומפקטיות חדשות, ואילו ברמת הגימור Takumi יחידות תאורה עם שלוש אלומות אור כוללים מערכת BladeScan AHS (מערכת אורות גבוהים אדפטיבית) לפונקציונליות משופרת, והשימוש ביחידות תאורה צרות חדשות מעניק מראה חד. וחישוקים בעיצוב חדש, רב ציריים בגלגלי ה-18 אינץ' שמגיעים כסטנדרט בכל רמות הגימור יוצרים ניגוד לברק של משטחים מלוטשים וצבע שחור, המעניקים תחושה של יוקרה.

מערכת מולטימדיה

מערכת המולטימדיה כוללת כעת צג מגע. כחלק מהגישה של לקסוס שמתמקדת באדם, חושב המרחק והזווית האופטימליים בין הנהג לצג המגע החדש, והוא כעת קרוב יותר לנהג ביותר מ-100 מ"מ לעומת סידורי צגים קודמים והוא מוטה בזווית של כחמש מעלות. גם הפינות המרוחקות יותר של המסך נמצאות בהישג ידו של הנהג. בנוסף, מסך התצוגה עושה שימוש בזכוכית לנראות משופרת והפעלה קלה יותר.

קפיצת מדרגה באיכות הנסיעה

איכות הנסיעה השתדרגה באמצעות מוטות גישור קשיחים יותר של המתלים האחוריים המעבר ממבנה יחיד לכפול הגביר את הקשיחות. קשיחות הפיתול והקשיחות הצידית הוגברו לנוחות נהיגה משופרת ולתחושה של נהיגה לינארית יותר שנאמנה לכוונות הנהג, גם במצבים של החלפת נתיב במהירות גבוהה.

הנעה היברידית Self Charging Hybrid מדור רביעי של לקסוס

בנהיגה בתוך העיר, הדור הרביעי להנעה היברידית בטעינה עצמית של לקסוס של ה-ES 300h עובר באופן קבוע למצב של הנעה חשמלית ואינו מייצר פליטות כלל. המכונית מתאפיינת בכוח מגיב ועם זאת מעודן, המשודך לחיסכון בדלק יוצא דופן.

בטיחות 5 כוכבים

לקסוס מציבה בראש סדר עדיפויותיה את המשימה לפתח את טכנולוגיות הבטיחות המתקדמות ביותר ולספק אותן במהירות לנהגים, והיא עושה זאת באמצעות יישום טכנולוגיות בטיחות חדשניות בדגמי הדגל של המכוניות שלה. לקסוס ES היא אחת ממכוניות הסדאן פרימיום הבטוחות ביותר שאי פעם יוצרו. ואף קיבלה את הדירוג היוקרתי של 5 כוכבים במבחן ה- Euro NCAP וזכתה בתואר המכונית הטובה ביותר בקטגוריית מכונית משפחתית גדולה היברידת חשמלית לשנת 2018. ביצועי בטיחות מרשימים התאפשרו הודות לטכנולוגיות כמו מערכות +Lexus Safety System , שהשתכללה אף יותר עם יישום נרחב של טכנולוגיות בטיחות מתקדמות והוסיפה פונקציות כמו סיוע היגוי בחירום ושיפרה את ביצועי זיהוי הנתיב, מערכת בלימה לסיוע בחנייה, שמצמצמת את הנזק הנגרם בהתנגשויות שנובעות מלחיצה לא נכונה על הדוושה במקומות כמו מגרשי חניה או בהתנגשויות קלות עם כלי רכב שמתקרבים מאחור, ומראת צד דיגיטלית (Digital Side View Monitor) שהמספקת שדה ראייה היקפי טוב יותר. שיפורים אלה הם חלק ממאמציה הנמשכים של לקסוס למנוע תאונות דרכים ונפגעים, להפחית את העומס המוטל על הנהג ולפתח מערכות סיוע לנהג שמעניקות חוויית נהיגה בטוחה וטבעית יותר.

מערכת אורות גבוהים אדפטיבית BLADESCAN™ AHS

ה-ES מצטרפת ללקסוס RX ולקסוס LS וכוללת את טכנולוגיית BladeScan AHS, מערכת אורות גבוהים אדפטיבית מתקדמת שבה אור ממקור LED מוקרן על מראות להב שמסתובבות במהירות גבוהה ומועבר דרך עדשה כדי להאיר את הכביש שלפנים. אפקט של תמונה שיורית מונע מהאור להיראות כאילו הוא זז, ומערכת BladeScan™ AHS שולטת במדויק על פיזור האור על ידי סנכרון הסיבוב של מראות הלהב וכיבוי והדלקה של נורות ה-LED. המערכת מגנה בעדינות רבה יותר על התפשטות האור לעומת מערכות AHS רגילות. היא מרחיבה את טווח התאורה של האור הגבוה, וכך מאפשרת לנהג לזהות הולכי רגל ותמרורים מבלי לסנוור ולפגוע בשדה הראייה של הנהג שמתקרב מהכיוון הנגדי.

הכר את ה-ES

  • בוא לחוות את ה-ES

    יתכן ותמונה זו מתאימה לרמת גימור מסויימת בלבד. למידע נוסף פנה לנציגים שלנו.

מדד זיהום אוויר ונתוני צריכת דלק

דרגת זיהום האוויר נתוני צריכת דלק בליטרים ל-100 ק"מ דגם
3 KYUSHU
3 HADORI
3 TAKUMI
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
זיהום מיזערי
זיהום מירבי

*נתוני היצרן, עפ”י בדיקת מעבדה. תקן EC 715/2007 ** הדרגה מחושבת לפי תקנות אוויר נקי (זיהוי נתוני זיהום אוויר מרכב מנועי בפרסומת), התשס"ט 2009 *** נתוני צריכת הדלק הינם לפי בדיקות המעבדה, נתוני צריכת הדלק בפועל עשויים להשתנות בהתאם לתנאי הדרך, האקלים, תחזוקת הרכב, מאפייני הנהיגה ויכולים להגיע לפער ביחס לנתוני היצרן.

רמת אבזור בטיחותי

רמת אבזור בטיחותי דגם
7 KYUSHU
7 HADORI
7 TAKUMI
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
רמת בטיחות נמוכה
רמת בטיחות גבוהה
10 כריות אוויר
בקרת סטייה מנתיב
מניעת סטייה מנתיב אקטיבית
ניטור מרחק מלפנים
זיהוי כלי רכב ב"שטח מת" (לא קיים ברמת גימור LUXURY)
בקרת שיוט אדפטיבית
זיהוי הולכי רגל
מצלמת רוורס
חיישני לחץ אוויר
חיישני חגורות בטיחות
שליטה באורות גבוהים
בלימה אוטונומית בעת חירום
זיהוי תמרורי תנועה
זיהוי דו גלגלי
התרעת עייפות או הסחת דעת
מערכת למניעת שכחת ילד ברכב
מקרא:
מערכת מותקנת בדגם הרכב
מערכת אופציונלית להתקנה או שאינה מותקנת