is

מאפייני ה-IS החדש

ה-IS החדש, מגיע במראה חיצוני מעודכן לקו העיצובי הנוכחי של לקסוס.
אגרסיבי ואלגנטי פוגש את מנוע ה-2.0 ליטר טורבו המוכר והאמין, עם הספק מקסימלי של 241 כוחות סוס, בהנעה אחורית.
ה-IS כולל שלדה קשיחה וכיול מנוע ספורטיבי לשיפור התנהגות הרכב בפיתולים, מתלים אדפטיביים, חישוקי סגסוגת קלה בגודל 19'' עם צמיגים רחבים ספורטיביים כסטנדרט, בורר מצבי נהיגה כולל מצב +SPORT, לוח מחוונים דיגיטלי דינמי וחבילת עיצוב F-SPORT פנימית וחיצונית.

        השקת רכב הספורט החדש מבית לקסוס

אלוף הנאסקאר האירופית אלון דאי: "נהניתי מכל רגע, החיוך לא ירד ממני".

אלון דאי, נהג מירוצים ו-3 פעמים אלוף סדרת הנאסקאר האירופאית לשנים 2017, 2018 ו-2020, הוזמן להשיק את ה-IS300 F SPORT החדש באופן מיוחד -על מסלול המרוצים!
זהו הדגם הראשון של לקסוס שעושה שימוש במונח Lexus driving signature ומספק חוויית נהיגה ספורטיבית, עוצמתית בטוחה ויוקרתית.

אתם מוזמנים לשמוע עוד על מה שהיה לאלון לספר על הרכב וחווית הנהיגה בו, ולהתרשם בעצמכם.. תיהנו!

  •         key3

    עיצוב

    עיצוב פנים מחודש

    צג מגע חדש, ידית הילוכים והגה מעוצבים בעור משובח שנבחר ידנית, פרטי עיצוב נועזים כמו תיפורים מודגשים לאורך לוח המחוונים, פתחי אוורור מעוגלים ומוגדלים המזכירים טורבינות של מטוסי סילון - כל אלמנט בפנים הרכב, עשוי לעילא ומרוכז בך, הנוהג ברכב.

  •         key2

    יכולות

    Lexus Driving signature

    חתימת הנהיגה של לקסוס Lexus Driving signature היא חלק בלתי נפרד ממסלול "שימויאמה" Shimoyama.

    מהיום הראשון לקסוס IS השאיר רושם מתמשך בקטגוריית הספורט-סדאן היוקרתי, בו יכולות דינמיות וביצועי נהיגה הם מאפייני חובה.
    ה-IS החדש, מבקש לבסס עוד יותר את הקשר בין הנהג לרכב, לנהיגה ליניארית ובאיזון חוזר, המספק משוב ברור וישיר לנהג.
    על מנת להשיג מטרה זו, הכניסו מהנדסי לקסוס את ה-IS למרכז הטכני של טויוטה – שימויאמה - המשמש יותר ממתקן בדיקה בלבד, אלא גם מסלול לפיתוח מוצרים של לקסוס.

הטכנולוגיה

העיצוב

ביצועים וחוויות

LEXUS SAFETY SYSTEM+ 2.5

גאים להציג את Lexus Safety System+2.5 - חבילה משולבת מובילה בקטגוריה של ציוד בטיחות אקטיבי, בסטנדרט הגבוה ביותר שהוצע בלקסוס מעולם.

        1precollision bicycle

מערכת התראה לפני תאונה עם זיהוי הולכי רגל

מערכת בעלת יכולות רדאר ומצלמה משופרות, המציעה זיהוי הולכי רגל ומכוניות בפנייה שמאלה בצמתים. המערכת מסוגלת גם לזהות את הרכב שלפניך, אופניים בשעות האור והולך רגל לפניך ביום וגם בתנאי תאורה נמוכה. במקרה שזוהתה סכנה להתנגשות חזיתית, היא יכולה לעזור בהיגוי ולבלום אוטומטית את הרכב עד לעצירה.

        2lane tracing assist

מערכת עזר למעבר נתיב

כאשר אתה מפעיל בקרת שיוט עם רדאר דינמי בכל המהירויות, מערכת שימושית זו מנטרת את סימוני הנתיבים על הכביש ומסוגלת כעת לזהות את כלי הרכב שלפניך. כדי לעזור לנהג להישאר באמצע הנתיב, המערכת יכולה לספק סיוע בהיגוי. מערכת זו שנוצרה לנוחיות הנהג יכולה לפעול אפילו בתנועה כבדה ובכבישים מהירים עם עיקולים הדרגתיים.

        3lane departure

התראת מעבר נתיב עם מערכת עזר להיגוי

מערכת זו משתמשת במצלמה לניטור סימוני נתיב נראים לעין. אם מתגלה שהרכב סטה מהנתיב באופן לא מכוון במהירות העולה על 50 קמ"ש, המערכת מתריעה לנהג לחזור לנתיב, ויכולה אפילו לנקוט באמצעי תיקון קלים כדי לעזור להשאיר את הרכב בנתיב המסומן.

        4road sign assist

מערכת עזר לתמרורים

מערכת זו משתמשת במצלמה פנימית כדי להראות לך מידע על תמרורי הדרך בלוח המחוונים. בנוסף להצגת הגבלת המהירות, המערכת יכולה להתריע על תמרורים מסוימים שאולי היית מחמיץ אלמלא הוצגו לך.

        5dynamic radar

בקרת שיוט עם רדאר דינמי לכל המהירויות

מערכת זו עוזרת כעת לזהות עקומה בכביש לפניך, ויכולה להוריד את מהירות הרכב בהתאם. היא גם עוזרת לך לשמור על מהירותך הנוכחית ועל טווח המרחק מהרכב שלפניך. בין אם מדובר במהירות של הכביש המהיר או בפקק תנועה, המערכת נועדה לזהות אם אתה מתקרב יותר מהמרחק הנוכחי ויכולה להאט אוטומטית את הרכב – אפילו עד כדי עצירה מלאה.

        6intelligent highbeam

אורות גבוהים חכמים

כדי לעזור לספק ראות טובה יותר לך וגם לנהגים האחרים, אורות גבוהים חכמים מציעים תאורה נוספת שעוזרת לך להתרכז בכביש. כשהכביש לפניך פנוי, המערכת עוברת לברירת מחדל של מצב אורות גבוהים, ואז עוברת לאורות נמוכים כשהיא מזהה אורות מתקרבים או את הפנסים האחוריים של המכוניות שלפניך.

מדד זיהום אוויר ונתוני צריכת דלק

        IS ECO image

רמת אבזור בטיחותי

        IS SAFETY image