1. Discover Lexus
  2. Technology
חדשנות ללא גבולות

טכנולוגיה אינטואיטיבית

השאיפה העומדת מאחורי פיתוח הטכנולוגיות בלקסוס היא יצירת חיבור אינטואטיבי וחסר מאמץ בין הרכב לנהג, בהתאם לחזון ה"טאזונה". אנחנו מביטים אל העתיד ומאתרים את הפתרונות ההנדסיים והטכניים שיהפכו כל נסיעה ברכב מבית לקסוס לנסיעה מפנקת, בטוחה ומהנה יותר. כמיטב המסורת, לקסוס חושפת כיוונים חדשים בתחום טכנולוגיות רכב.

סעו בבטחון

רמה חדשה של בטיחות

הדור החדש של מערכת הבטיחות המתקדמת +Lexus Safety System פותח בכדי להגן עלייך, לתמוך בסגנון הנהיגה שלך ולאפשר לך לנהוג בראש שקט. עם מערכות כגון Lane Trace Assist, Blind Spot Monitor והצג Digital View Panoramic View, אתם יכולים להתענג בשקט מכל רגע בנסיעה.

קישוריות מתקדמות

להשאר מחוברים תמיד

השארו מחוברים בכל רגע בנסיעה עם Lexus Connected Services. תכונות ממוקדות נהג כמו העוזר הקולי "Hey Lexus", אפליקצית "Lexus Link" או אופציית "מצא את המכונית שלי" נועדו בכדי להשאיר אתכם מחוברים ללקסוס שלכם בכל רגע.

יוזמות מתקדמות

חדשנות חלוצית

באמצעות דמיון בלתי מוגבל, אנו מוצאים פתרונות טכנולוגיים לשיפור ההנאה מנהיגה. חוו את הבלתי צפוי עם רכיבי הבמבוק הקלים שלנו ו"קורי העכביש" המחודשים של Lexus Kinetic Seat Concept. אנחנו יוצרים את הבלתי אפשרי, כדי שתוכלו להניע לעבר העתיד.

יוצרים סביבה טהורה

טכנולוגיית nanoe™ X

כל טכנולוגיה מרשימה שלנו תוכננה תוך מחשבה על רווחת הנוסעים. טכנולוגיית טיהור האוויר עטורת הפרסים nanoe™ X, פותחה בשיתוף פעולה עם Panasonic בכדי ליצור סביבה נקייה ובריאה יותר ברכב. הפיתוח החדשני שומר על לחות העור והשיער, מטהר חלקיקי אוויר מזיקים ומאפשר נסיעה נעימה ובריאה יותר.

טכנולוגיה יוצאת מן הכלל כסטנדרט

את החידושים האחרונים והמתקדמים ביותר ניתן למצוא לרוחב כל הסדרה שלנו. מבוצעת ברמה הגבוהה ביותר, היא מביאה לך את החוויות המשובחות ביותר. החל מהפנים המרהיב שלנו ועד למערכות החכמות והאינטואיטיביות כדוגמת LSS+, טכנולוגיה ויוקרה המתקיימים במקביל בכל מה שאנו יוצרים.

אופציות מוגבהות

רבות מהתכונות הכי מזוקקות שלנו מגיעות כסטנדרט, אולם אתה יכול גם לבחור מהמילה האחרונה בבידור, בקרת אקלים ומערכות בטיחות. התוצאה? חוויה טהורה בכל פעם שאתה מתיישב מאחורי ההגה.

כשאתה נוהג, כל דבר תחת שליטה. עם מגע פשוט של לחצן בלוח המכשירים, אתה יכול לשנות ולשפר את סביבתך להעדפותיך.

שלמות אקוסטית

אנו חולקים שותפות עם מומחי הסאונד של Mark Levinson®, עובדים יחד לפיתוח פתרונות שמע הלוקחים את הבידור ברכב לרמה הבאה.

Mark Levinson® מעורבים מקרוב בכל שלב. הם היו שם בכל רגע כבר בשלב שרק דמיינו ופיתחנו מכונית קונספט חדשה, כך שהם יכולים להבטיח שפנים הרכב מכויל במדויק לאקוסטיקה מיטבית. מיקום הרמקולים והכיול מותאמים לגמרי לסביבת תא הנוסעים.

אטמוספירה ממוטבת

אטמוספירת הרכב יכולה להיות בלתי נראית, אך היא חשובה. עבורנו, החשיבות היא עניין גדול - עד כדי כך גדול עד כי כללנו בה טכנולוגיה זוכת פרסים Nanoe® technology המנטרת ומכווננת את איכות האוויר בתא הנוסעים ברמה המיקרוסקופית. היא חוצה את ההשפעות המסורתיות של בקרת אקלים, חדשנות זאת מבטיחה נוחות אולטימטיבית, בכל זמן.

בטיחות פעילה

תאר לך שלרכבך היו חושים - כפי שיש לך, אבל בעלי יכולת גבוהה יותר. מערכת הבטיחות LSS שלנו הופכת זאת למציאות. כשהיא כוללת מגוון תכונות, היא פועלת אינטואיטיבית ובחכמה לשיפור התפיסה האנושית, כך שאתה יכול להירגע ולנהוג בבטחה. בטכנולוגיה החדשה לגמרי של ה- LS הדבר נדחף קדימה עוד יותר, באיתות לעתיד של החדשנות הבטיחותית של לקסוס.

דחיקת גבול ההמצאות

רכבי הקונספט שלנו נשאבו מתוכן ומתדלקים רעיונות לטכנולוגיית העתיד. ה- LF-FC, קונספט UX ותפישת המושב הקינטי הן הקרנות לעתיד אולם הן גם מעבדות חלוציות שבהן אנו משרטטים את הרעיונות החדשים, הופכים אותם לניסויים ולחשיבה דמיונית, החופש לבצע קפיצות טכנולוגיות.

ישיבה מדומיינת מחדש

תפישת המושב הקינטי המהפכני של לקסוס נחשף בתערוכת כלי הרכב של פריז ב- 2016. גישה לישיבה בעיניים פקוחות, פיתחנו מבנה רשתי חדשני כדי להביא לך נוחות משופרת.

הסיבים הרדיקלים מייצבים את תנועותיך כדי להבטיח עוד יותר את הבטיחות והתמיכה. כך שאתה יכול להתיישב ולתת מרגוע למוח ולגוף.

ממשקים חכמים

שתי התפיסות, וה- UX וה- LF-FC מדמות יותר נוחות חסרת מאמץ, דרכים טבעיות ואנושיות יותר לשתף פעולה עם רכבך.

בקרוב, כלי רכב אלו יהיו מסוגלים לפרש ולהגיב למחוות ולמגע שלך. גם הולוגרמות נמצאות באופק.

 

תכונות חלוציות ב- LS

ה- LS החדש לוקח בנועזות את טכנולוגיית הבטיחות קדימה. היא בנויה על מערכת הבטיחות פלוס של לקסוס להוספת תכונות מתקדמות חדשות, לספק ממדים חדשים לתמיכת הנהג כפי שלא היה מעולם. מערכת קדם ההתנגשות (PCS), אזהרת סטייה מנתיב הנסיעה (LDA) ובקרת שיוט דינמית, כולן יחד שופרו מעבר למוכר. ה- LS מסייעת במניעת התנגשויות בדרכים חדשניות חדשות, עם תכונות כדוגמת אזהרת הולכי רגל ועזר היגוי אקטיבי והן משלימות את תחושות הנהיגה, אינטואיטיבית ובחכמה.

Lexus electrified

זה יותר מ-15 שנים, לקסוס מפתחת טכנולוגיה מתקדמת להפחתת מזהמים וחסכון בעלויות שוטפות, לטובת החברה כולה. היא מובילה בעולם כחלוצה בטכנולוגיות היברידיות, ופיתוחים פורצי דרך כגון תמסורת הפחתה דו-שלבית ומערכת היברידית רב-שלבית, קבעו סטנדרט בינלאומי, לכל המכוניות החשמליות של העתיד.

 

 

 

טכנולוגיה חדשה, יישום בלתי צפוי

שלא כמו אחרים, התכנים שלנו לא מסתכמים רק ביישום טכנולוגיה בצורתה הקיימת. אנו משתמשים בה להצית את דמיוננו ו'להוליד' יוזמות חדשות של לקסוס. עבורנו, התכונות והמאפיינים האחרונים הם קרש קפיצה ליישומים חדשים, חדשנות ופיתוח. אולם דבר אחד בטוח, אנו מיישמים את חוד החנית של הבלתי צפוי, חלוצי הדרך.

סריקה חכמה יותר

חשיבה בדרך לא מקובלת, אנו משאילים את שיטות הסריקה העדכניות ביותר ממדע הרפואה. למה? משום שאנו רואים שימושים מפתיעים רבי ערך לשימושים חדשים עבור הלקסוס.

גישות מסורתיות לבחינת מנועים מתבססות על בדיקות מכניות וחיצוניות. אולם בלקסוס, אנו רוצים לדעת שהבפנים של כל מנוע הוא מושלם.

טומוגרפיה צירית ממוחשבת (CAT) מאפשרת לנו לחקור בתוך המנוע בתלת ממד. אנו יכולים לבדוק את חוסר השלמות עם דיוק מוחלט. השיטה הלא מקובלת שלנו יוצרת תוצאות חסרות פשרות.

 

אקוסטיקת במבוק

שילוב של טבע וטכנולוגיה לאפקטים מדהימים ברמקולים העוצמתיים של הלקסוס CT. השתמשנו בבמבוק בדרך חדשה לגמרי ליצירת אקוסטיקה שלא תאמן.

דיאפרגמות הרמקולים מעוצבות מחומר המשלב את צמח ה- Opal - מבנה מיקרוסקופי דמוי מחט המצוי בשולי הבמבוק - עם פחם. קל משקל אך עדיין קולני, הדיאפרגמה קשיחה מספיק לפגוע במדויק בצלילים הגבוהים וגמישה מספיק לשכך את רעידותיה העצמיות.

נהיגה מדומה

בתוך כיפה חכמה יושב הלקסוס LS. במעטפת מסכים נמצאים צגים המקרינים תצוגה מאוד ריאלית של נהיגה עירונית ונהיגת כבישים מהירים. גלילים נעים, נוטים וסובבים, מדמים פנייה, טיפוס, האצה והאטה. מערכת מקליטה רעשי מנוע, רעידות ורוח להשלמת האפקט.

אפשרויות ההדמיה הן אינסופיות. למשל, שחזור מצבי נהיגה מונוטונית מאפשרת לנו לחקור את אופן התרחשות הנמנום ומסייעת לנו לפתח מערכת אזהרה חכמה. Takahiko Murano, האחראי על פיתוח הניסויים, מסביר, "זהו סוג מבחן שלא ניתן לבצעו בעולם האמיתי".